Ondersteuning bij je lesmethode is belangrijk. Daarom heb je in april de vragenlijst over de ondersteuning die wij bieden ontvangen. Hartelijk dank voor je feedback op de vragen over de ondersteuning bij je lesmethode! Onze klantenservice heeft, indien nodig, persoonlijk contact met je opgenomen over je feedback.
Onze persoonlijke ondersteuning scoorde op klantvriendelijkheid, bereikbaarheid, reactiesnelheid en kwaliteit allemaal boven de 8. Klantvriendelijkheid zelfs een 8,7. Hier zijn we ongelooflijk trots op en we gaan er alles aan doen om dit niveau voor komend schooljaar vast te houden. Bedankt voor jullie waardevolle feedback!
je op veel verschillende manieren met ons mee kunt denken over alles rondom onze lesmethodes? De vraag over het meedenken scoorde een 7,3. Dit is al netjes, maar we willen hier toch nog meer bekendheid aan geven. Wist jij bijvoorbeeld dat je deel kunt nemen aan expertmeetings over jouw methode? Of dat je deel kunt nemen aan ons scholenpanel?
Ons onderwijsplatform Onderwijs van Morgen scoort een magere 6,1. Dit komt echter omdat veel van jullie aangeven hier niet bekend mee te zijn. Hier gaan we aan werken, want wie het kent, komt er graag! Lees op Onderwijs van Morgen wat er speelt in het onderwijs en verrijk je lessen met actuele inhoud.
Naast jullie feedback, ontvangen we ook altijd van jullie enthousiaste quotes. We vragen altijd eerst of we deze mogen gebruiken in onze communicatie! Bedankt hiervoor!