Search

Campagnemarketeer

Werk jij mee aan onze toekomst?

Malmberg is een succesvolle educatieve uitgeverij die volop investeert in blended leeroplossingen voor het Primair, Voortgezet en Middelbaar beroepsonderwijs. In de Nederlandse onderwijsmarkt is Malmberg marktleider op het gebied van digitale learning solutions. Malmberg maakt onderdeel uit van Sanoma Learning, dat actief is in een aantal Europese landen, en heeft een flinke groeiambitie. 

 

Voor de afdeling Centrale Marketing zoeken wij per direct een: 

Campagnemarketeer
(32 uur)

Het marketingteam bestaat in totaal uit 12 marketeers die werken binnen de teams Acquisitie en Retentie. De teams zijn verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitrollen van innovatieve proposities en campagnes gericht op het werven en behouden van klanten. Als campagnemarketeer maak je deel uit van het marketingteam retentie en ben je verantwoordelijk voor het behoud van klanten en ontwikkel, realiseer en evalueer je gerichte behoudsactiviteiten. Je bent in alles wat je doet gericht op het sturen op KPI’s.

 

Als campagnemarketeer werk je nauw samen met merkmarketeers, sales, klantenservice en voorlichters binnen Malmberg. Klanttevredenheid en het werken aan vraagstukken voor de vergroting van klantloyaliteit moet in jouw DNA zitten.

Je werk

  • Vertalen van Malmberg proposities naar succesvolle online campagnes om zo perfect aan te sluiten bij de customer journey.
  • Je initieert en regisseert de activiteiten en projecten op het gebied van klantbehoud, met als doel de klantwaarde te maximaliseren en klantbehoud doelstellingen te realiseren.
  • Je volgt en bewaakt de effectiviteit van de campagnes, kanalen en middelen.
  • Het bepalen van de juiste kanaalmix (online, DM, telefonie) en het aansturen van de diverse kanalen.
  • Opbouwen en onderhouden van contacten met relevante externe relaties en aansturen van diverse bureaus en toeleveranciers.

Je profiel

Wij komen graag met je in gesprek als je beschikt over:

  • Een hbo-werk- en –denkniveau
  • Minstens 3 jaar werkervaring in online marketing (must) bij voorkeur opgedaan binnen een sterke datagedreven organisatie
  • Ervaring met klantbehoud en klantwaarde vraagstukken is een sterke pre
  • Gedreven
  • Analytisch sterk
  • Zelfstandige denker
  • Pro-actief (zelf starter)

Meer weten?

Meer weten? Neem dan contact op met Leontine Kamps van LICHT op 06-24374542 of mail naar leontine@ditislicht.nl.
Je kunt solliciteren via de knop op de website van LICHT, interim marketing, communicatie professionals.


8 januari 2019