Search

Ondersteuning lesmateriaal

Veelgestelde vragen over het lesmateriaal

Ik zie mijn toets niet staan.

Wanneer je docent de toets heeft klaargezet, dien je in het menu bovenaan te klikken op de klasnaam zodat deze geel is gearceerd:

Is de toets nog niet zichtbaar? Vraag dan aan je docent of de toets goed is ingepland.

Ik heb problemen met inloggen.

Heb je hulp nodig bij het inloggen? Bekijk op deze pagina filmpjes en veelgestelde vragen over inloggen.

Ik heb problemen met het digitale lesmateriaal.

Grote kans dat je dit probleem zelf kunt oplossen door het stappenplan door te lopen. 
Voor sommige problemen kun je ook terecht bij de ICT-afdeling bij jou op school.

Download het stappenplan

Blijf je deze problemen houden? Neem contact op met ons: 073 628 8788. Op werkdagen zijn we bereikbaar van 08:00 - 17:00 uur. Liever contact via e-mail? Stuur dan een e-mail naar helpdesk.mbo@malmberg.nl of vul ons contactformulier in.

Toon alle gestelde vragen

Ik kan mijn klassen niet vinden.

Neem contact op met de beheerder van je school. De beheerder is namelijk degenge die de klassen aanmaakt, dus hij/zij kan je verder helpen.

Hoe zet ik een toets klaar?

Er zijn drie manieren om een toets in te plannen:

  • Klik bovenaan op Lesmateriaal en vervolgens op Toetsen in het menu aan de linkerkant. Klik bij de toets die je wilt klaarzetten op de kalender om de toets in te plannen:
  • Klik bovenaan op je klas en vervolgens op Resultaten toetsen in het menu aan de linkerkant. Klik rechtsboven op Toets inplannen:
  • Klik bovenaan op je klas en vervolgens op Resultaten toetsen in het menu aan de linkerkant. Klik in dit menu op Toets inplannen:

Mijn studenten ervaren problemen met het digitale lesmateriaal.

Grote kans dat je het probleem zelf kunt oplossen door het stappenplan door te lopen. 
Voor sommige problemen kun je ook terecht bij de ICT-afdeling bij jou op school. Neem het stappenplan door met je student.

Download het stappenplan

Blijf je deze problemen houden? Neem contact op met ons: 073 628 8788. Op werkdagen zijn we bereikbaar van 08:00 - 17:00 uur. Liever contact via e-mail? Stuur dan een e-mail naar helpdesk.mbo@malmberg.nl of vul ons contactformulier in.

Waar vind ik de handleidingen?

In de online methode onder de knop ‘Ondersteuning’ vind je didactische handleidingen, knoppenhandleidingen en alle ondersteuning die we bieden. 

Mijn student ziet de toets niet staan.

Wanneer je de toets hebt klaargezet voor de student dient hij/zij in het menu bovenaan te klikken op de klasnaam zodat deze geel is gearceerd:

Is de toets nog niet zichtbaar? Controleer dan in het klassenoverzicht of de toets voor de student goed is ingepland.

Toon alle gestelde vragen

Heb je specifieke vragen over onze methodes?

Bekijk dan eens onze methode FAQ's.

Staat je vraag er niet bij?



Stuur een mail

We antwoorden zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 3 werkdagen.

Mail ons



Bel ons

We zijn er voor je op werkdagen van 8.00 - 17.00 uur voor vragen over inloggen, storingen en onderhoud. Vanaf 8.30 uur kun je terecht voor andere vragen

Bel ons op 073 628 8788



Twitter

We zijn online op werkdagen van 8.00 - 17.00 uur.

@malmberghelpt